HRV | ENG

Zašto je sadržaj toliko bitan?

Zamislite na trenutak da se ispred vas nalaze svi ljudi iz vaše ciljane skupine. Imate pet minuta da ih zainteresirate za svoj proizvod ili uslugu. Nešto poput speed datinga, samo što im se morate obratiti svima odjednom i pokušati ih što više pridobiti na svoju stranu. Jer odmah nakon vas obraća im se vaš glavni konkurent.



PR kampanja je slična gore opisanoj situaciji, samo što u stvarnosti uglavnom imate malo više vremena za pripremu. A to vrijeme treba pametno iskoristiti za stvaranje okosnice kampanje, odnosno sadržaja.

Content is king – riječi su jednog od najvećih biznismena današnjice, Billa Gatesa, izrečene sada već davne 1996. godine. U međuvremenu se dogodila selidba naših života na internet, a osmišljavanje sadržaja i baratanje ključnim riječima postala su znanja bez kojih je nemoguće pozicioniranje. No, osmišljavanje sadržaja koji će privući baš one kojima su vaše poruke namijenjene nikad nije bilo zahtjevnije. More informacija i brendova koji se bore za naklonost potrošača izaziva kreativce da pokažu što znaju iz dana u dan uz krilaticu „brže, više, jače“.  

Sam svoj medij – digitalno doba je svima omogućilo da postanu medij. Web stranica, blog, društvene mreže, dostupni su i prilagodljivi za različite namjene. Jedna od tajni koju su mnogi brendovi odavno shvatili je stvaranje vlastitih stranica na kojima dijele korisne savjete i informacije, kao i informacije o vlastitim proizvodima. Primjerice, stranica makeup.com je u vlasništvu jednog od velikih kozmetičkih brendova. Proizvođač najpopularnijih kockica na svijetu – Lego, iskoristio je YouTube za popularizaciju svog brenda putem igrica, tutorijala i crtića. Više od 600 milijuna pregleda govori dovoljno o uspjehu ovog kanala.

Facebook stranica je posebna avantura sa svojim zakonitostima, ali pruža veliku mogućnost osnaživanja veza s  korisnicima i onima koji će to tek postati. 

Copy/paste? – tako je lako posegnuti za tuđim idejama i rečenicama, posebno na internetu. Ali, ono što će vas doista izdvojiti i izdignuti je ono što je samo vaše. I ne mora uvijek biti skupo koliko mislite. Jednom kad vas počnu kopirati znat ćete da ste originalni.

Svjetla pozornice – možda mislite da je već sve rečeno i izmišljeno i da je bitka unaprijed izgubljena. No, svaki je posao pomalo igra koja zahtijeva maštu i komunikaciju sa suigračima, ali i s publikom. Odredite način koji vam je najprihvatljiviji za komunikaciju, zatražite mišljenje stručnjaka ili se oslonite na vlastite ideje i instinkte. I obratite se publici jer oni koji stoje pred vama možda traže upravo ono što vi nudite.



Za komunikacijski management obratite nam se putem elektroničke pošte info@ambrela.hr. Uz potvrđeno znanje u višegodišnjem radu s manjim ali i većim domaćim i inozemnim tvrtkama i inicijativama, naši će agencijski stručnjaci istaknuti vaše proizvode i usluge kao one koji vrijede i čije je vrijeme stiglo. 

Piše: Marina Karamatić Sopić, PR manager

Komentari