HRV | ENG

Digitalna revolucija

S obzirom da na svijetu trajna samo mijena jest, prilagodba sve zahtjevnijem tržištu nikako nije upitna. Neki od trendova čiji nas snažniji zamah očekuje u 2015. godini već su među nama. No, u moru informacija koje dolaze, jedno je sigurno. Integracija i usklađivanje komunikacije na svim razinama posao je koji očekuje stručnjake za odnose s javnošću. Pružiti korisnicima jedinstveno brend iskustvo u svim dodirnim točkama, ostvariti s njima pametnu komunikaciju i dugoročno ostaviti svoj trag na nebu prepunom sjajnih zvijezda zadatak je koji u konačnici treba dovesti i do poslovnih rezultata. 



PR preuzima mrežu – internet, društvene mreže, pametni uređaji… kad je riječ o digitalnim platformama, možemo s velikom sigurnošću reći da je PR u ovom dijelu u velikoj prednosti u usporedbi s klasičnim oglašavanjem.  Konzumenti i ovisnici o digitalnim platformama, što smo i sami :), neprestano su u potrazi za novim, zanimljivim, zabavnim i svježim sadržajima. A to je upravo ono što odnosi s javnošću nude s jedne strane brendovima, a s druge medijima kojima su nerijetko most u pronalaženju kvalitetnih i zanimljivih sadržaja. Jer digitalne platforme više nisu taktika, nego ekosistem u kojemu moramo učvrstiti svoje mjesto ako želimo opstati.

Brandovi/izdavači – u prenesenom značenju, ali ipak za razmatranje. Stvoriti vlastite stranice i vlastiti sadržaj koji će vašim ciljanim skupinama prenijeti priču o onome što vi jeste jedan je od imperativa. No, kako potaknuti i druge medije ili pojedince da prenesu vaše poruke i vaše informacije? Oblikovanje u kvalitetan i iskoristiv PR materijal za medije nešto je teži zadatak koji uključuje planiranje i ulaganje. U svakom slučaju krenite od vlastitih stranica i sadržaja i tek kad njima budete zadovoljni obratite se i medijima koje bi vaš sadržaj mogao zanimati. Sveobuhvatna PR kampanja će značiti iskorak prema brendovima koji PR koriste kako bi zaokružili poslovni poduhvat i ostvarili dugoročan odnos sa ciljanim skupinama. 

Slika govori tisuću riječi - fotografije i video sadržaji omogućit će jedan potpuno drugačiji vid komunikacije. Korisnici su skloniji pozitivno reagirati na personalizaciju, odnosno vole upoznati ljude koji stoje iza pojedinog brenda ili aktivnosti. Društvene mreže omogućuju upravo takav vid komunikacije koja omogućuje poistovjećivanje. Priču o proizvodu ili usluzi koju predstavljate možete ispričati i u fotografijama, odnosno putem video sadržaja. Uz to, pozicioniranje na tražilicama uz video sadržaj značajno raste. Čak je i pametno korištenje pametnih uređaja velik korak naprijed u predstavljanju i pozicioniranju. 



Budite korisni – brzina je u digitalnom svijetu iznimno bitna pa budite na izvoru informacija ukoliko se želite nametnuti kao opinion makeri. Budite svjesni da ćete svoje online posjetitelje ili fanove morati educirati, zabavljati i inspirirati kako biste ih potaknuli na ono što je najteže – na akciju. Uspostavljanje veza sa stvarnim kupcima vaših proizvoda ili usluga je dugotrajan i ponekad mukotrpan posao. No, digitalne platforme vam omogućuju da im se obratite gotovo svakom pojedinačno. Istražite njihove navike putem anketa, prilagodite ponudu i uvažite kritiku. Pokažite da razumijete što oni traže te im ponudite rješenje i to brzo. Promišljena komunikacija se podrazumijeva.

Za komunikacijski management obratite nam se putem elektroničke pošte info@ambrela.hr. Uz potvrđeno znanje u višegodišnjem radu s manjim ali i većim domaćim i inozemnim tvrtkama i inicijativama, naši će agencijski stručnjaci istaknuti vaše proizvode i usluge kao one koji vrijede i čije je vrijeme stiglo.

Piše: Marina Karamatić Sopić, PR manager

Komentari