HRV | ENG

7 social media pravila

Napisala: Ivana Očevčić, PR & Community manager

1. Osmislite strategiju i odvojite budget za nastup na društvenim mrežama te si pružite realne odgovore na pitanja što i u kojem vremenskom razdoblju želite postići. Samo pisanje statusa nikada nije bilo dovoljno. Razmislite o pisanju bloga, snimanju videa, aktivaciji aplikacija/oglasa, ...

2. Poštujte pravila i duh društvene mreže na kojoj ste prisutni. Svaka društvena mreža posjeduje svoja pravila o primjerice promociji i oglašavanju.  

3. Budite korisni i dijelite sa zajednicom kvalitetne informacije i znanje vezane za vaše poslovanje. Nemojte tek iščitavati tuđe statuse i objave. Sudjelujte. Doprinosite. Pri tome nemojte spamati to jest gušiti kanale nepotrebnim objavama samo radi postizanja njihovog broja. Sjetite se da je kvaliteta uvijek ispred kvantitete.



4. Odgovarajte na upite brzo, barem u roku od 60min od postavljanja upita. Jer pažnja je čudna stvar, brzo odluta dalje. 

5. Budite transparentni. Ako se od vas očekuje stav o određenoj stvari, razmislite tri puta prije postanja i konzultirajte se prije postanja s nadređenima. Jednom napisano na internetu, zauvijek ostaje na internetu.  

6. Budite relevantni i fikcije ostavite za vrijeme uz fantasy film i kokice.  

7. Analizirajte trendove komunikacije na vlastitoj stranici/profilu i budite aktivni kada je aktivna i vaša ciljna skupina na određenoj društvenoj mreži. Nema smisla da pišete onda kada to nitko neće uočiti.


Komentari